2010. június 11., péntek

Hát igen sajnálattal közlöm hogy lady gaga után jött a baba hangu justin bieber ugy énekel minthogyha az anyja néhányszor tökönrugta volna.A média ugy feldobja ezt a srácot minthogyha ő valami nagy ember lenne.Rendezi a koncerteket apuci meg útána fizeti a számlát ilyenek lesznek a mai sztárok lányhangu fiuk akiket a lányok ugy istenítenek minthogyha ő lenne a világ megmentőlye.Ugyhogy készüljünk fel mert mostantól ilyen lányhangu fiukat kell halgatnunk.Nem is értem hogy az ilyen emberekben mit szeretnek én az ilyen emberek fejbelőném.Most mondátok meg az ilyenek foglyák átvenni a zeneipar nagyrészét ezek a kis pöcsömöccsei 16 éves de szerintem még a 7 éves kisöcsém is eltudná verni ezt a hüle gyereket.(tudom hogy ez a poszt most nem illik ebbe a blogba csak elegem van hogy az ilyen kis pöcsömöccsei menőznek az ilyen lányos hangukkal meg nem értem hogy 3 száma jelent meg eddig de kiderült hogy már 4 lemeze is megjelent ezt most nem értem na mindeggy).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése