2010. május 30., vasárnap

Ettöl a filmtöl majdbesazrtam arrol szól hogy egy házaspár épít egy házat ezzel nemis lenne semmi gond ha csak nem egy olyan helyre tervezték volna ahol egy retardált zavarodott pap indiánokat kinzott.aztán a házban mindenféle dolgok történnek aztán a ház elkezt beszélni a férjnek hogy KAPD EL ÖLD MEG!! és akkor a 28. napon mindenkit kinyirt a házban egy sörétesel.aztán egy évvel késöbb eladták a házat egy másik házaspárnak akik azthitték hogy ezlesz életük legszebb háza és itt fognak élni mindörökké de aztán amikor odaköltöztek egy csomó fura dolog történt például a kiscsávó kimeg hugyozni aztán egy szörny jelenik meg a tükörben meg ilyenek. egy tipikus elátkozott házas storys film ajánlom annak aki egy öngyilkos rémredardált hülyegyerek vagy csak szeretfélni.a filmnek 10/10 adtam mert én szeretem az ilyen filmeket meg jok voltak a jelenetek annak is ajánlom akinek WC-s problémái vannak.rémisztő film volt

1 megjegyzés:

  1. A házat nem a házaspár építette... ;)
    Volt benne egy-két durva jelenet!
    A szőke kiscsaj (Chloe Moretz, a Kick-Ass-ben ő játsza Hit-Girl-t) nagyon idegesítő volt benne... :)
    Én 7 pontot adok rá!

    VálaszTörlés